نرم افزار وبازی های رایانه

نام نویسنده: رضا خاموشی

نرم افزار وبازی های رایانه

نام نویسنده: رضا خاموشی

دانلود Battlefield 4 - بازی میدان نبرد 4


سری Battlefield همواره از بزرگترین بازی های موجود در هر نسل بوده اند که نسخه های جدید آن بسیار مورد توجه قرار گرفته اند. پس از موفقیت های کسب شده در مجموعه Bad Company، قرار شد تا در ادامه یک نسخه اصلی برای این سری عرضه شود. به این ترتیب Battlefield 3 در سال 2011 منتشر شد که دارای یک اکشن نفس گیر و هیجان انگیز بود و هنوز هم کسانی هستند که بخش تک نفره آن را با وجود ضعف های فراوان، برای چندمین بار تجربه می کنند. البته بیشترین موفقیت این بازی به بخش چندنفره آن مربوط می شود که توانسته به یکی از پرمخاطب ترین عناوین گروهی شبکه های آنلاین تبدیل شود.پس از شکست Medal of Honor: Warfighter‌ در 2012، بار دیگر همه نگاه ها بسوی BF معطوف شده و همانطور که انتظار می رفت، EA جوخه جدید خود رو وارد چهارمین میدان نبرد نمود و اینگونه شد که Battlefield 4 به رسمیت رسید. سپس بدون هیچگونه درنگی، تریلر و ویدیوی مفصلی از گیم پلی بازی به نمایش درآمد که این نوع عملکرد EA واقعاً تحسین برانگیز بوده و تأثیر بسزایی بر همه گیر شدن BF4 داشته است. اولین نمایش های بازی به قدری نفس گیر و فوق العاده به نظر می رسید که هر کسی را به تأمل وامی داشت. گیم پلی پخش شده، تحت عنوان Finishing in Baku دارای نکات ریز و درشت بسیاری بوده و نوید یک اکشن ناب دیگر را به طرفداران این سری می دهد.

داستان BF4 بار دیگر در آسیا و اینبار در باکوی آذربایجان اتفاق خواهد افتاد. البته هنوز اطلاعات چندانی از داستان در دسترس نیست، اما به نظر می رسد که کشورهای دیگری از اروپا و آسیا نیز صحنه اتفاقات بازی را تشکیل بدهند. اینگونه که معلوم است، ماجرا به مبارزه با تروریسم جهانی در غالب نیروهای صلح طلب ایالات متحده در خط مقدم کشورهای آسیایی برمی گردد که در نسخه قبل هم اتفاق افتاده بود! قطعاً یکی از بزرگترین ایرادهای وارد بر نسخه قبلی، داستان سطحی و کلیشه ای آن بود که اگر قرار باشد بار دیگر تکرار شود، مقدار قابل توجهی از ارزش های آن را کاهش می دهد.

البته سازندگان در استودیوی خوشنام DICE نوید یک داستان درگیر کننده و عالی را می دهند. ظاهراً شخصیت پردازی و روابط ما بین آن ها در BF4 از سطح بالاتری نسبت به قبل برخوردار است و همانگونه که دیدیم، حفظ جان هر یک از اعضای گروه، از چالش های هر بازیکنی خواهد بود. نخستین تریلر از این نسخه، نشان دهنده این است که ظاهراً تغییرات زیادی در گیم پلی بازی وارد نشده و فقط دستی به سر روی آن کشیده شده که کمی تازه جلوه کند. امکاناتی از قبیل گرا دادن و رد و بدل کردن دستورات در میان افراد جوخه یا امکان استفاده از وسایل نقلیه سبک و سنگین در حد و اندازه های گسترده و همچنین یک سری تغییرات در ساختار اسلحه های قابل استفاده (که به نظر می رسد از عناوین بزرگی همچون MW3 گرته برداری شده) در BF4 به چشم می خورند.


دانلود بخش اول
دانلود بخش دوم
دانلود بخش سوم
دانلود بخش چهارم
دانلود بخش پنجم
دانلود بخش ششم
دانلود بخش هفتم
دانلود بخش هشتم
دانلود بخش نهم
دانلود بخش دهم
دانلود بخش یازدهم
دانلود بخش دوازدهم
دانلود بخش سیزدهم
دانلود بخش چهاردهم
دانلود بخش پانزدهم
دانلود بخش شانزدهم
دانلود بخش هفدهم
دانلود بخش هیجدهم
دانلود بخش نوزدهم
دانلود بخش بیستم
دانلود بخش بیست و یکم
دانلود بخش بیست و دوم

 

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.